Post by gidetadunte on Mar 16, 2022 19:46:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Legend of the Skyfish ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Legend of the Skyfish IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (meer geld) ▞▞▞
▞▞▞ Legend of the Skyfish 2022 version ▞▞▞
Helaas kan ik niet in het spel komen omdat het geluid constant knettert. Ik ben opgewonden om te spelen en het een kans te geven.
Het gaf me de old-school van Zelda. De besturing was goed, maar kan beter. Al met al is het een goed spel met zeer mooie graphics. Ga zo door. Wachten op een deel 2....kom op, geef ons iets
Ik speel dit op mijn Nvidia Shield-tv en hoewel de controller werkt voor de basisbewegingen, kan ik het instellingentandwiel niet selecteren of een van mijn items wijzigen. Ik weet niet zeker of dit by design is of een bug. Ik kom niet eens verder dan de eerste paar niveaus, want zodra ik de betere paal heb, wordt ik elke keer dat ik een nieuw niveau probeer te starten, gevraagd welke uitrusting ik wil gebruiken. Ik kan dit ding slechts 2 sterren geven totdat dit is opgelost.
Controle zuigt, update het alstublieft.
Absoluut geweldig.
Idle Summoner : Grand Battle Nhập vai xxqq
Geweldig spel. Verslavend. Was bijna afgeschrikt door berichten over slechte besturing maar vond de besturing geweldig. Spel is leuk maar makkelijk te spelen.
Lage framerate - Galaxy Note 4
Legend of the Skyfish Пригодницькі njxs
Prachtige visuals, goed gameplay-concept. De uitvoering heeft wat polijstbeurt nodig. Spelen op mijn Nvidia Shield Android TV en het richten van de lijncasting was een beetje wankel / stotterend met behulp van de controller. Ook de audio kraakt behoorlijk. Ik heb dit niet ervaren op mijn Note 7, de audio was prima en het casten was nauwkeuriger, vermoedelijk omdat het aanraakbedieningen waren. Als de problemen met het schild zouden worden aangepakt, zou ik geen probleem hebben om 5 sterren te geven.
De joystick die wordt gebruikt om te bewegen is zo gevoelig en beweegt weg bij het uitschuiven ... maak de joystick stabiel ... dank je!
LIEFDE
Deze game heeft een interessant concept en geweldige kunst.Maar tge-besturingen zijn gewoon dodelijk voor mij. Hierdoor ben ik na level 3 gestopt met spelen. Ik zal het over een maand of zo opnieuw downloaden om te zien of het verbeterd is. Ik hoop dat er een optie zal zijn om de joysticks te vergrendelen, aangezien ik persoonlijk vrij ver van de joypad veeg voor een betere nauwkeurigheid, maar aangezien de joystick mijn vinger volgt, is het erg moeilijk om nauwkeurig te bewegen.
Ik kijk er al naar uit om te spelen sinds de aankondiging. Briljant spel!
Wauw echt geweldig spel!
Legend of the Skyfish ایڈونچر dtsv
kon niet eens spelen. Ik zit op android. het laat me niet bewegen. Ik ben 20. Dit zou een door een leraar goedgekeurd kinderspel moeten zijn? waarom heb ik een controller nodig om een game op mijn TELEFOON te spelen?
Legend of the Skyfish ایڈونچر dtsv
Na de eerste tien niveaus te hebben gespeeld, kan ik eerlijk zeggen dat deze game zichzelf buitengewoon goed presenteert, en elk niveau is een genot om te verkennen en op te lossen. Echter, zoals velen hebben gezegd, zijn de bedieningselementen onhandig en is het moeilijk om gemakkelijk uit te voeren wat je wilt doen. Met hoe de niveaus zijn ingedeeld, zou een beetje vergevingsgezindheid met de haak zeer welkom zijn, evenals een indicatie voor waar vijanden zullen landen als ze eenmaal verslaafd zijn. Niet alleen dat, maar de optie voor een statische analoge pad (in tegenstelling tot een die zich centreert waar je duim is geplant) is iets waar ik persoonlijk de voorkeur aan geef. Ik heb verschillende keren schade opgelopen omdat Red Hook niet bewoog zoals ik had verwacht. Over beweging gesproken, Red Hook hoeft niet zo vrij te kunnen schuiven tijdens het duwen van standbeelden; een tijdelijke dode zone loodrecht op de duwrichting zou dit verbeteren.Hoewel ik klaag over de besturing, laat ze je er niet van weerhouden dit spel te kopen. Ik kreeg het gratis, en ik wou dat ik geld had betaald.
Mijn verwachtingen waren echt weggeblazen. Echt een leuk spel
Leuk spel, maar je hebt wel een controller nodig. Echt. Er zijn helemaal geen touchscreen-bedieningen.Werkt prima met mijn Bluetooth-controller in gamemodus.
Leuk spel maar te kort. Had het in een paar uur uit. Wachten tot er meer kaarten komen. Voor nu 3 sterren
Zou een goed spel kunnen zijn. Graphics zijn goed en er lijkt een verhaallijn te zijn, maar kan niet voorbij de besturing komen. Het bewegingspad zweeft: terwijl dit goed kan zijn in andere games, zweeft dit pad over het scherm terwijl je vinger erop beweegt; dus het wordt moeilijk om in een consistente richting te blijven. De stangbediening is ook veel te gevoelig, maar vereist voor sommige vijanden een uiterste nauwkeurigheid. Ten slotte zijn beweegbare obstakels, deels door het zwevende pad maar ook door programmering, te onstabiel. Als u in één richting duwt, leidt dit er vaak toe dat het item naar één kant afbuigt, waardoor het erg moeilijk wordt om verder te gaan.
Mooie presentatie, degelijke gameplay en mooi geluid. Ik had persoonlijk weinig problemen met de besturing en vond de game best speelbaar.
Ik vind die controller niet leuk, hij zweeft weg, maak een keuze, kan de controller vergrendelen
Leek in het begin leuk, ondanks dat de bedieningselementen op het scherm zo slecht aanvoelden. Toen begon het spel vervelend te worden, daarna frustrerend, en toen heb ik het verwijderd.
Legend of the Skyfish Seikkailu fqh
Ik vond het geweldig! Erg cool en boeiend spel, en de soundtrack is gewoon geweldig!
Er is hier een heel goede game verborgen onder verschillende kleine probleempjes ... minimaal verhaal / richting (vooral als je de openingsfilm mist), geen cloudopslag, geen Google Play-prestaties, schilferige bedieningselementen (aanraking en controller), geen goede up / down-animatie, onnodig uitrustingsmenu aan het begin van elke fase, niveau-ontwerp dat schommelt tussen geniaal en ronduit oneerlijk... begrijp me niet verkeerd, het is goed, maar het zou geweldig moeten zijn.
goed spel, moment joystick blijft bewegen, zo vervelend
Spel opgelost
Aangenaam leuk spel met mooie visuals. Er is een kleine bug met de levens-/hartmeter in de laatste update.
Leuke kleine tijdverspilling, maar heeft dringend een manier nodig om de gevoeligheid van de bedieningselementen aan te passen, omdat ze veel te gevoelig zijn.
Nostalgie van de oude Zelda-serie op zijn best. Geweldige graphics, audio, bedieningselementen en verhaal. BEHOEFT CLOUDBESPAAR!!!!
Het spel is te repetitief. Na de eerste paar levels raak je verveeld, omdat je tot het einde van het spel steeds hetzelfde blijft doen.
Niet erg onder de indruk, moeilijk te besturen en steeds weer hetzelfde, er is meer variatie in het spel nodig
Legend of the Skyfish Пригодницькі njxs
Ik kon helemaal niet spelen omdat er GEEN besturing was. Geen optie om de bedieningselementen te wijzigen, en geen gebaren, tikken, klikken of wat dan ook zou enige reactie veroorzaken. Ik zou echter graag willen zien wat deze game te bieden heeft... --- edit: nadat de besturing was gerepareerd, is het een leuk klein puzzelspelletje